Kardeşlerim 6. Bölüm

72 917 Shikime 8 mln

Kardeşlerim 7. Bölüm 2. Fragmanı:
alget.info/too/video/rLDUxW-pj5mberA
Asiye ve Doruk'tan ''Rüya'' düeti!🎤- Kardeşlerim 5. Bölüm:
alget.info/too/video/mNyqqYCJq4eGaYo
Asiye ve Doruk'tan ''Bile Bile'' düeti 🎤- Kardeşlerim 5. Bölüm:
alget.info/too/video/mLezl4KCjm2agoI
6.Bölüm Özeti:
“Sizin servetinizde bizim gözyaşımız var!”
Melisa’nın itirafı Kadir’i büyük açmaza sokar. Melisa’nın Kadir’e hazırladığı sürpriz, Kadir’i Ömer’e karşı zor duruma düşürür. Kardeşlerin yaşadığı yaşam mücadelesi karşısında Şengül’ün merhametsizliği Orhan’ı iyice çileden çıkarır. Suzan’dan hiç beklemediği bir şey öğrenen Akif, büyük panik yaşar ve durumu idare etmekte zorlanır. Suzan’ı oyalamaya çalışırken işler sarpa sarar ve Suzan artık gemileri yakmaya karar verir. Akif ve Nebahat karşı karşıya gelirler. Nebahat, Kadir’i ve kardeşlerini kullanarak öyle bir hamle yapar ki bütün gerçekler gün yüzüne çıkmaz üzeredir.
Kardeşlerim kanalına abone olmak için; bit.ly/3oKfCa7
Tek dertleri hayat mücadelesi olan dört kardeşin iç burkan, sevgi dolu hikâyesi…
Başrollerini Celil Nalçakan, Halit Özgür Sarı, Cüneyt Mete, Fadik Sevin Atasoy, Ahu Yağtu ve Simge Selçuk’un paylaştığı Kardeşlerim, herkese ve her şeye rağmen kopmayan, düştükçe birbirine tutunup yeniden ayağa kalkan gençlerin umut dolu öyküsünü ekrana getiriyor.
atv resmi ALget kanalına abone olmak için; bit.ly/2Pddn3r

Komente

  1. KARDEŞLERİM
    KARDEŞLERİM
    19 ditë më parë

    Kardeşlerim kanalına abone olmak için; bit.ly/3oKfCa7

    1. احمد
      احمد
      5 orë më parë

      @Mustafa İşbilir 😍😍😍😍

    2. ocean
      ocean
      Ditë më parë

      Diziye instagramdan Assiye ve Doruk paylaşımlarını görüp başladım. 6. Bölümdeyim tüm bölümler 2.5 saatlik toplasan 20 dk Assiye Doruk sahnesi çıkmaz. YANİ DİYORUM Kİ ARTTIRSANIZ MI BİRAZ??

    3. KARDEŞLERİM FAN
      KARDEŞLERİM FAN
      7 ditë më parë

      Admin bir ❤️❤️ bırakırmısın

    4. Melek Cesur
      Melek Cesur
      7 ditë më parë

      MELEK NERABA

    5. KARDEŞLERİM FAN
      KARDEŞLERİM FAN
      8 ditë më parë

      Kalp bırakalım 👇❤️

  2. Quliyev Turxan
    Quliyev Turxan
    37 minuta më parë

    su Mazlumu cok sevdim be :)

  3. zeydesenizyeter
    zeydesenizyeter
    2 orë më parë

    Birkaç bölümdür çocukların sürekli şengüllere mi işemeye gittiğini düşünüyorum 🤔

  4. Yaren Zoral
    Yaren Zoral
    3 orë më parë

    Doruk çok yakışıklı yaa asiyeylede çok yakışıyorlar

  5. `Jord• Píkàłalø
    `Jord• Píkàłalø
    3 orë më parë

    hah hahah piskolok diyo ya ha hahaha piskolok haha Neden bu sahne komik geldi jsdfksdf

  6. acunun siyah tişörtü 1
    acunun siyah tişörtü 1
    4 orë më parë

    Totlo çocok oslondo yo

  7. Ezgi Cemal ailesi &fan&
    Ezgi Cemal ailesi &fan&
    5 orë më parë

    Bu kız da manyak ömer gibi yakışıklı çocuk var gidiyor kadire

  8. Sudenaz Tarkan
    Sudenaz Tarkan
    6 orë më parë

    Diziyi asiye ve doruk için izleyip sürekli kadir ve melisayı izlemekten bıkan ben...

    1. EditSA
      EditSA
      5 orë më parë

      Asiye ve Doruk komik editi izlemek için kanalıma dahil ola bilirsiniz. İyi seyirler.💞

  9. Gülşah Kalınkara
    Gülşah Kalınkara
    7 orë më parë

    Bu Ömer'in boş patlamaları napicaz

    1. EditSA
      EditSA
      5 orë më parë

      Asiye ve Doruk komik editi izlemek için kanalıma dahil ola bilirsiniz. İyi seyirler.💞

  10. zehra tilki
    zehra tilki
    8 orë më parë

    bazen aklımdan şey geçiyor:... KADİR KADİR ALLAHIN CEZASI ÇIK ŞU ÖMER VE MELİSANUN ARASUNDAN KADİR

  11. Dilşat Hilal Çam
    Dilşat Hilal Çam
    10 orë më parë

    Şengül aslında iyi birisi ama parasızlıktan böyle yapıyo

    1. EditSA
      EditSA
      5 orë më parë

      Asiye ve Doruk komik editi izlemek için kanalıma dahil ola bilirsiniz. İyi seyirler.💞

  12. Jennet Atayewa
    Jennet Atayewa
    11 orë më parë

    Ya bu suzana hic annalik yakismyor

  13. GÜLFAN AKTÜRK
    GÜLFAN AKTÜRK
    11 orë më parë

    Yine gözümüz yükseklerde

  14. Şilan Örs
    Şilan Örs
    12 orë më parë

    Ömer de yani şimdi Kadir ne yapsın Melisa ona aşiksa

  15. Aylin
    Aylin
    13 orë më parë

    Melisa Çokkkkkkkkk Güzel maşallah çokkkk seviyorum ❤️❤️❤️🌸🌸🌸🌸💙❄️🌵

  16. Aylin
    Aylin
    13 orë më parë

    Yaaaa niye agliyo o melisammm🙂🥺💖💖💖💖❄️❄️❄️💖💙💙💖💙💖💙💖💙💖💙👑💙👑❤️😔🌸🌵🌵🌊🖐️😎

  17. Roza Hoshwagtowa
    Roza Hoshwagtowa
    13 orë më parë

    Yaa bu akifin karisi bu suzandan bin defa guzel be boyle bir guzel karisi varken yok arkadaslar anlamiyom ben bu akifi

  18. Ayten Ayten
    Ayten Ayten
    14 orë më parë

    Kadir ve Melisa çok yakışıkli

  19. Just Demon
    Just Demon
    20 orë më parë

    💏💏💏💏💏💏💏

  20. Just Demon
    Just Demon
    21 orë më parë

    😢😢😢😢😢😢😢😢😢

  21. Hasan Ege
    Hasan Ege
    21 orë më parë

    Olm bu nasıl bir dizi muq ya en sevdiğim dizi bu aga kim ne derse desin

    1. Hasan Ege
      Hasan Ege
      21 orë më parë

      👍👍👍👍

    2. Lee Felix
      Lee Felix
      21 orë më parë

      Evet sarıyor

  22. Yusuf Salih Sarı
    Yusuf Salih Sarı
    21 orë më parë

    Mazlumu niye öpüyon :))

  23. zeynep başaran
    zeynep başaran
    22 orë më parë

    aybukeyi dovesim var

  24. Esra Waess
    Esra Waess
    22 orë më parë

    Ama omeri hakli tutan var yaaa onla açılmasaydı ayrıca melisa yazmış kadir mi demiş

  25. Ilgın Duman
    Ilgın Duman
    23 orë më parë

    Biri artık şu Akif'e Suzan'ın Suuuuuzan olmadığını söylesin.

  26. Varicolored
    Varicolored
    Ditë më parë

    Harikaların evi yasak elmada yıldızın eviydi. Hatta Harikanın odası Zehra’nın odasıydı.

  27. abir_gül mahmud
    abir_gül mahmud
    Ditë më parë

    emel çok mutlu oldu

  28. Varicolored
    Varicolored
    Ditë më parë

    Sevdiği kız için abisini harcadı ya Ömer benim için bitmiştir.

  29. Samira Mamedova
    Samira Mamedova
    Ditë më parë

    Vaaay be,şü Harika'ya bake!Duruk Asiye'ye daha çok yakaşiyoo!

  30. Ayan Velizade
    Ayan Velizade
    Ditë më parë

    Bir yer bulalımm dünyadan uzak...🖤🦋

  31. Varicolored
    Varicolored
    Ditë më parë

    Bu Ömer niye Kadire mal mal bağırdı. Sanki Kadir dedi ben onu sana yazmadım diye git Melisa’ya bağır.

  32. Zehra Çelik
    Zehra Çelik
    Ditë më parë

    Bu melisayı bi tek ben mi sen anlat karadenizde ki mercana benzetiyorum

  33. Varicolored
    Varicolored
    Ditë më parë

    Allahım lisede doruk gibileri var da bize mi denk gelmiyor ya

    1. Lee Felix
      Lee Felix
      23 orë më parë

      @can bartu Aman sana denk gelmesin de!

    2. can bartu
      can bartu
      Ditë më parë

      Sana niye denk gelsin

  34. yasemin kanskks
    yasemin kanskks
    Ditë më parë

    Şu şengülün ikizler burcu olduğuna yemin edebilirim ama kanıtlayamam

  35. MUSİC lyrics
    MUSİC lyrics
    Ditë më parë

    ❣️

  36. oyun pusulası
    oyun pusulası
    Ditë më parë

    Dizinin sonunda zengin olurlar

    1. #CemBer SONSUZZ
      #CemBer SONSUZZ
      Ditë më parë

      Kim söyledi yaa merak ettim 😁

  37. hwahagja_ sonyeo
    hwahagja_ sonyeo
    Ditë më parë

    Ben sana ne itiraf ettim sjsjsj (46:56 aşkını itiraf ettin ama neyse )

  38. Sıla Karpuz
    Sıla Karpuz
    Ditë më parë

    +Ben Senin hep neyini bozuyorum -Psikolomi bozuyon ÜAMDWİSLAĞSŞSLSLS

  39. hwahagja_ sonyeo
    hwahagja_ sonyeo
    Ditë më parë

    + Tatlı çocuk aslında ya. - Hı. Nereye kusuyoruz ? Talya 💕

  40. Helen Eyduran
    Helen Eyduran
    Ditë më parë

    Kazağı bnerden aldın çok güzel aybüke

  41. Elif Öder
    Elif Öder
    Ditë më parë

    Selimin tavlayışı=Ben😭😭😭😭

  42. Sıla Karpuz
    Sıla Karpuz
    Ditë më parë

    Kusura bakma evladım ben seni büyütemedim bi tane de akiften yaptım onu büyüteyim lajxaljsaljsaksjsj

  43. Merve Şahin
    Merve Şahin
    Ditë më parë

    Anneleri babaları ölmüş ama bunlar melisa derdine düşmüsler viyy

  44. Seda Aydın
    Seda Aydın
    Ditë më parë

    Mazlumun evi kirgin ciceklerdeki zehrayla sadullahin evi😂

  45. ocean
    ocean
    Ditë më parë

    Nebahat'in konsept doğum günü merakı+çocuk sevgisi+depresyonunun birleşimiyle Emelin doğum gününü evde yapmaları xjwsjjwjdozjw harika

  46. ocean
    ocean
    Ditë më parë

    Diziye instagramdan Assiye ve Doruk paylaşımlarını görüp başladım. 6. Bölümdeyim tüm bölümler 2.5 saatlik toplasan 20 dk Assiye Doruk sahnesi çıkmaz. YANİ DİYORUM Kİ ARTTIRSANIZ MI BİRAZ??

    1. Esra Waess
      Esra Waess
      8 orë më parë

      Aynennn aynı durumdayız

    2. Varicolored
      Varicolored
      Ditë më parë

      Evet yaa

  47. Belinay Miray
    Belinay Miray
    Ditë më parë

    Merhaba

  48. معاذ عبدالرحيم
    معاذ عبدالرحيم
    Ditë më parë

    abi bi kalp bıraksan diyom

  49. Elif Öder
    Elif Öder
    Ditë më parë

    Alo oğulcan hattı 😂Çok iyisin ya oğulcansız olmaz😂

  50. معاذ عبدالرحيم
    معاذ عبدالرحيم
    Ditë më parë

    Akif Çok Kötü Bir Adam Nebahata Çok Kötü Davranıyor

  51. domino
    domino
    Ditë më parë

    Sıkıcı sahnelerde yorumlara bakanlar buradami👁👄👁💅 ⬇️

  52. AHMAD AYSU
    AHMAD AYSU
    Ditë më parë

    Bisey merak ediyorum bunlar kac gundur yikanmiyo yani lavabo'ya nasil gidiyolar arkadaş bi insan hicmi tualete gitmez..😂 (kotu anlamayin len sadece merak😂)

    1. kaktusun kizlariyiz
      kaktusun kizlariyiz
      Ditë më parë

      Akrabasinin yaninda tuvalete ve duşa orada giriyolar😂

  53. Hilola Sadullayeva
    Hilola Sadullayeva
    Ditë më parë

    Yaa bir tokatla dudak kanıyor mu ya

    1. kaktusun kizlariyiz
      kaktusun kizlariyiz
      Ditë më parë

      Ayn

  54. *ELİF._.KÜBRA* MEMKEZE
    *ELİF._.KÜBRA* MEMKEZE
    Ditë më parë

    bi kız yüzünden amma abarttın be ömer

  55. Ayşenur
    Ayşenur
    Ditë më parë

    1:30 mahvoldumm :(

  56. Kalima İsmailova
    Kalima İsmailova
    Ditë më parë

    Ömere yazık harbiden:/

  57. Kalima İsmailova
    Kalima İsmailova
    Ditë më parë

    Ömer ya:/

  58. Seid Zeynalli
    Seid Zeynalli
    Ditë më parë

    Okul sahnelerine bayilanlar butonuyum👍😍

  59. Hanfe Yilmaz
    Hanfe Yilmaz
    Ditë më parë

    Kimbilir gerçek hayatta bunlardan nekadar çok Âllah yardımcıları olsun süper bir film

  60. TUĞBA DOĞAN
    TUĞBA DOĞAN
    Ditë më parë

    ŞENGÜL: psikolog diyo yaa psikolog hahhahahahh ORHAN:acaba onun yerine senimi götürsek hahahahah çok güldüm yaaaaa

  61. mustafa aşıcı
    mustafa aşıcı
    Ditë më parë

    Yani anlamıyorum beceremiyosun bari yapma şu altyazıyı kadın hamileyim diyo sen ameliyat olcam diye yazıyosun altyazida başka bi seviye 😂😂

  62. Beksultan Subhankulov
    Beksultan Subhankulov
    Ditë më parë

    Oğulcan adamsın

  63. sokin jon
    sokin jon
    Ditë më parë

    Bölüm boyunca moodum; oğulcanın "bir saniye bir saniye şuan noluyor bende devreler yandı" demesi snsnkwsk

  64. ad soyad
    ad soyad
    Ditë më parë

    2:33 7:35 40:00 52:56

  65. tatli şey
    tatli şey
    Ditë më parë

    Ah be neboşa yazık oldu 🥺

  66. barbie amca
    barbie amca
    Ditë më parë

    Yazık lan ömere

  67. simay Yasar
    simay Yasar
    Ditë më parë

    1:37:18 asiri komik. PAŞSŞSİQİİSİSİD

  68. Nur
    Nur
    Ditë më parë

    14:36 ÖLRGKÇJDFLGIJRF FAVORİ KARAKTERİMSİN OLM

  69. Kanser Jk
    Kanser Jk
    2 ditë më parë

    Bir kız yüzünden kadir ve ömer küserse...

  70. Нази Таалайбекова
    Нази Таалайбекова
    2 ditë më parë

    Super

  71. madam 04.07
    madam 04.07
    2 ditë më parë

    İyi

  72. enes kırtay
    enes kırtay
    2 ditë më parë

    Aybike ve annesi Şengülü çözemedim gitti iyiler mi kötü mü belli deil 😂

  73. Cemile Nur Yavuz
    Cemile Nur Yavuz
    2 ditë më parë

    Aybikeyi sevmeyen bir tek benmiyim?

  74. Ayşe Sena Uzun
    Ayşe Sena Uzun
    2 ditë më parë

    Mazlumun evi Kırgın Çiçeklerdeki Songülün babasının evi değil mi ya

  75. Mustafa Arman
    Mustafa Arman
    2 ditë më parë

    Bu dizi harika ve şunları çok iyi düşünmüşsünüz. Dizide bir çok kötü karakter var ve bunlar sürekli bir şeyler peşindeler. Ayrıca dizide çözülecek bir sürü olay var. Mesela ömerin harikanın kardeşi olması, suzanın bebeği, anne ve babalarının ölümü, kenanın gerçekleri öğrenmesi, oğulcan ve harika, doruk ve asiye, melisa ve kadir, ömerinde karşısına biri çıkacak ve dahada gelişmeler. Bu yüzden dizi bence uzun ömürlü olacak. Diğer dizilerdeki gibi çook fazla romantizim yok. Zaten çok fazla romantizim oluncada dizi çok fazla sıkıcı oluyor. Bence bu özelliği çok iyi düşünmüşsünüz. Olaylar karışık değil. Üst üstede gelmiyor. Sıralı bir şekilde devam ediyor. Bu sayede dizideki olaylar çabuk bitmeyecek ve dizi keyifli geçmeye devam edecek. Üstelik bir de komik bir karakter koymuşsunuz. Oğulcan bence komik biri ve bu diziyi dahada keyifli yapıyor. Çünkü zaten dizide çok fazla drama olsaydı hiç güzel olmazdı. Arada bir böyle komik sahnelerde gelsin ki dizi sıkıcı olmasın.

    1. Mustafa Arman
      Mustafa Arman
      Ditë më parë

      @ARMY'lerin PRENSLERİ 영원히 군대 tamam.

    2. ARMY'lerin PRENSLERİ 영원히 군대
      ARMY'lerin PRENSLERİ 영원히 군대
      Ditë më parë

      @Mustafa Arman yanlis yere yazmisim cnm🙂baska yiruma yazacaktım

    3. Mustafa Arman
      Mustafa Arman
      Ditë më parë

      @ARMY'lerin PRENSLERİ 영원히 군대 kadirin derken.

    4. ARMY'lerin PRENSLERİ 영원히 군대
      ARMY'lerin PRENSLERİ 영원히 군대
      Ditë më parë

      kadirin

  76. Гасанова Севиндж
    Гасанова Севиндж
    2 ditë më parë

    Akif Suzanda ne bulmuş acaba? Neboş daha guzel bence

  77. avşin ilhan
    avşin ilhan
    2 ditë më parë

    Bence Süse ile Kadir Ömer ile Melisa tam 2li

  78. Yusuf Çiçek
    Yusuf Çiçek
    2 ditë më parë

    Sengulu sevmeyenler burdamı

  79. Büşra ÇETİN
    Büşra ÇETİN
    2 ditë më parë

    Bu Şengül sadece Emele düzgün davranıyor

  80. Hatice Ordu
    Hatice Ordu
    2 ditë më parë

    Ah ömer üzümlü kekim ❤🤦🏽‍♀️

  81. ᴀɪʙᴇɴɪᴢ
    ᴀɪʙᴇɴɪᴢ
    2 ditë më parë

    Aybike ..

  82. Zhoni Mahmodi
    Zhoni Mahmodi
    2 ditë më parë

    Ah lak sız 👋🏼😂

  83. Muhammed Bozkuş
    Muhammed Bozkuş
    2 ditë më parë

    AS-DOR 🔃 DOR-AS DORAS-EL PİLLERİ DAİMA ŞARJLI

    1. ꪶỉకꪖ
      ꪶỉకꪖ
      Ditë më parë

      Doras dan olsa olsa bulaşık deterjanı olur sjsjsjsj

  84. Nermin Rehimli
    Nermin Rehimli
    2 ditë më parë

    Ya bu asiye neden bu kadar tatLı😒😍

  85. ZELİHA AKSAY
    ZELİHA AKSAY
    2 ditë më parë

    Pasta nın üzerinde taç olucak dediler ama pasta nın üzerinde gökkuşağı var

  86. Nazlı Azadoffa
    Nazlı Azadoffa
    2 ditë më parë

    2:36:56

  87. Yağmur Çınar
    Yağmur Çınar
    2 ditë më parë

    Hadi yüreğim ha gayret hele sıkı dur hele sabret...

  88. Deniz Ongun
    Deniz Ongun
    2 ditë më parë

    Offf Akif ne yordun be

  89. Deniz Ongun
    Deniz Ongun
    2 ditë më parë

    Nobody: Oğulcan: Dengesiz ya

  90. Deniz Ongun
    Deniz Ongun
    2 ditë më parë

    Melisa ile Kadir'e sevinemiyorum bir türlü. Ömer'e çok üzülüyorum ya bence Kadir'den daha çok seviyor.

  91. Ecrin Ucar
    Ecrin Ucar
    2 ditë më parë

    1:14:10 iyi yaptın Nebahat pislik suzan

  92. hercai reymir
    hercai reymir
    2 ditë më parë

    Yarumlardan bu yorumu beğenen güzel insan umarım hayatın boyunca mutluluk yakanı bırakmasın

  93. Nur Kahya
    Nur Kahya
    2 ditë më parë

    Ömer'e yazık oldu ya😟

  94. Falah Hayyoo
    Falah Hayyoo
    2 ditë më parë

    😊😊😊😊😊😊😊💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😍😍😍😍😍😍😍😍😍💋💋💋💋💋💋

  95. ESKİDEN YENİYE TEKNOLOJİ
    ESKİDEN YENİYE TEKNOLOJİ
    2 ditë më parë

    Senaryonun yarısı kanatsız kuşlar filminden izleyenler bilir Ama yinede film güzel okul senaryosu ile çok iyi okuyo

  96. Ebru
    Ebru
    2 ditë më parë

    aybike sengul seni dogurmamis hik diye burnundan dusurmus

  97. Ebru
    Ebru
    2 ditë më parë

    AKIF SUS ARTIK ALLAHIN BELASI ADAM SUS ARTIK

  98. Snezhana Atanasova
    Snezhana Atanasova
    2 ditë më parë

    Aybüke de anasından daha aç gözlü daha yılan biri 😒😒😒

  99. Ebru
    Ebru
    2 ditë më parë

    suzana atacagin tokadi numaraci horoz akife atmaliydin nebehat

  100. Bass Music Beyləqan
    Bass Music Beyləqan
    2 ditë më parë

    +Evime geldim nereye gidicem -cehennemin dibine git